Du kan ikke gøre det på den måde. På dansk hedder VLOOKUP LOPSLAG. Syntaksen er: VOPSLAG(opslagsværdi;tabelmatrix;rækkeindeksnr;[områdeopslag])
Opslagsværdi = en celleværdi. Den værdi, du vil slå op med. Det skal være en "nøgle", dvs. en værdi, der er unik for hver række i den matrice/tabel, hvor du har de data, du vil slå op i. Typisk den første række, og typisk medarbejdernummer, varenummer, cpr ....
Tabelmatrix: Det område INKLUSIVE overskrifter, hvor dine data befinder sig i. Det lønner sig at døbe sin matrice, så slipper du for at markere dette hver gang.
Rækkeindexnr: Misforstås ofte. Det er ikke en excel-kolonne, f.eks kolonne C, D eller lignende. Det er det nummer, som kolonnen har isoleret set i matricen. Dvs. i en tabel over postnummer og by ville man bruge postnummer som opslagsværdi og kikke i række 2, (postnr = række 1, by = række 2 osv....) og du skal så skrive "2" i rækkeindexnr
Områdeopslag. Enten sand eller falsk. Hvis sand, så accepterer du, at hvis den ikke finder et helt præcist match, så tager den nærmeste værdi. Hvis postnummer 7001 f.eks. ikke findes, så er nærmeste værdi 7000 god nok. Sætter du den til falsk, så skal der være et 100% match, og postnummer 7001 som opslagsværdi vil returnere en fejl.
Se evt.
https://support.office.com/da-dk/article/VOPSLAG-funktionen-a3034eec-b719-4ba3-bb65-e1ad662ed95f