Avatar billede rasmus_thomsen Nybegynder
21. august 2001 - 11:12 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

bios opdatering

Jeg har lige været igennem til teknisk support hos HP. Der fik jeg at vide at jeg skulle opdatere mit BIOS chipset og USB chipset. Hvordan gør jeg dewt...?

Jeg har en AMD-K6 3d processor
Avatar billede NanoQ Nybegynder
21. august 2001 - 11:12 #1
Hvilket bundkort har du?
Avatar billede rasmus_thomsen Nybegynder
21. august 2001 - 11:16 #2
hvordan finder jeg ud af det...?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
21. august 2001 - 11:21 #3
Hvad hedder din HP maskine? Det står på fronten så vidt jeg husker.
Avatar billede rasmus_thomsen Nybegynder
21. august 2001 - 11:27 #4
jeg tror jeg har rodet noget her, det er ikke angående min computer jeg har ringet til HP support men angående en brænder der ikke virker...

Min computer er en Aopen
Avatar billede jefa Nybegynder
21. august 2001 - 11:27 #5
Model og type står vist nok bagpå og med info kan du finde alt på hp\'s website.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
21. august 2001 - 11:36 #6
Hvorfor vil supporten have at du opdatere, det er normalt sidste udvej.

Hvis du oplyser hvad din maskine hedder, så skal jeg hjælpe dig. Jeg går ud fra at det er en HP computer
Avatar billede james_t_dk Juniormester
21. august 2001 - 11:37 #7
Så skal du bare oplyse hvilket motherboard der sidder i din computer, så skal vi finde en BIOS til din computer.
Avatar billede rasmus_thomsen Nybegynder
21. august 2001 - 11:42 #8
der er problemer med at brænde cd\'er. Denne kommer med periodiske fejl i brændingen. det sker til sidst når den laver virification, der kommer den 2 ud af fem gang med en fejl meddelse der siger at der er uoverenstemmelse mellem den brændte kopi og original filen.

Det er ikkle en HP computer, men en Aopen med AMD-K6 processor
Avatar billede james_t_dk Juniormester
21. august 2001 - 11:50 #9
Ja det med AOPEN og K6 er feset ind, men for at kunne BIOS opdatere skal man vide hvilket motherboard (mainboard/planar) der sidder i maskinen.
Avatar billede rasmus_thomsen Nybegynder
21. august 2001 - 11:51 #10
hvordan finder jeg ud af det..? skal man åbne og kigge eller hvordan?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
21. august 2001 - 11:58 #11
Ja du åbner og kikker, det plejer at være skrevet på selve motherboardet med rimeligt store typer.
Avatar billede rasmus_thomsen Nybegynder
21. august 2001 - 14:53 #12
nu har jeg fundet ud af hvilket motherboard der sidder i. det er et Aopen motherboard.
Avatar billede francke Nybegynder
21. august 2001 - 15:35 #13
Prøv at se om der ikke står MX59 Pro eller lign. lige over PCI slottene!!