Avatar billede kar_sten Nybegynder
26. oktober 2015 - 11:05 Der er 2 kommentarer

Diverse tilretninger i eksisterende database - herunder VBA hændelse

Hej,

Jeg skal bruge hjælp til af forbedre funktioner i en  medium stor dokumentations database som bruges til kvalitetsSikring (KS).

Eksempelvis skal jeg have lavet en funktion som åbner en formular med tilknyttet hændelsesforløb i VBA.

Forklaring pr. skrift er for komplekst.

Jeg ønsker at få henvendelse fra en som dels kan sin Access og VBA og dels vil modtage instruktion pr. Skype, Teamviewer eller andet medie, hvor jeg kan vise, tegne og fortælle hvad jeg ønsker :-)

Pointgivninger sættes højt for at få skaffet kontakten til den "rigtige"..
26. oktober 2015 - 11:13 #1
Jeg kan godt hjælpe :)
Avatar billede supertekst Ekspert
26. oktober 2015 - 14:48 #2
Hvilken version af Access anvender du?