Avatar billede 2pretty4u Mester
17. oktober 2015 - 13:37 Der er 1 løsning

Macbook pro vil ikke starte, bipper, hvid skærm

Kære eksperter

Jeg har en macbook pro 13'' mid 2011 bærbar. Ligepludselig gik den bare ud, og da jeg forsøgte at tænde den igen startede den med en hvid skærm, med en rund cirkel på og med et kryds indeni.
Jeg forsøgte at genstarte, hvorefter den blot bipper 3 korte bip, 5 sek pause og 3 bip igen - sådan fortsætter den.

Jeg har forsøgt at bytte om på rammene og pille 1 stik ud. Det betød at den ville tænde med hvid skærm, og at den loader. Men når den næsten er færdig med at loade til start, så slukker den automatisk.

Jeg har forsøgt at tage batteriet ud, nulstille PRAM og SMC. Intet hjælper.

Hvad kan være galt?

På forhånd tak
Avatar billede 2pretty4u Mester
26. oktober 2015 - 10:01 #1
Rammene var problemet, og derefter harddisken som var brændt af, desværre.