Avatar billede Hjemmemekkeren Nybegynder
20. juli 2015 - 20:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Skype på Windows og FaceTime på iPad

Hejsa,

Her http://www.computerdk.com/software/skype/165979.html#.Va03UbVp0WE nævnes, at Skype på Windows godt kan kommunikere med FaceTime på iPad. Artiklen nævner, at når man er på Skype/Win og vil kommunikere med en bruger på FaceTime/iPad, så skal man i Skype blot oprette en ny kontakt ved indtastning af personens navn eller email-adresse.

MEN! Når jeg går ind i Skype "Tilføj kontaktperson", så får jeg IKKE mulighed for at tilføje via email-adresse - kun via søgning i Skype-telefonbogen eller ved indtastning af et telefonnummer.

Jeg har så forsøgt ved indtastning af telefonnummer (da vedkommende er FaceTime-bruger og ikke har et Skype-id). Når jeg så efterfølgende forsøger at kontakte vedkommende via telefonnummeret (stadig i Skype), så ledes jeg til et telefonopkald - ikke en Skype-samtale.

Hmmmm... Nogen der ved, hvordan jeg kan komme til at (video-)kommunikere med FaceTime-brugeren via mit Skype?

Jeg bruger Win8.1 og Skype version 7.6.0.105 (seneste nye pr. d.d.)

Pft. og mvh.
Hjemmemekkeren.
Avatar billede claes57 Ekspert
20. juli 2015 - 20:49 #1
Dem, der har iPad ved jo godt, at du er på Windows. Så bliv enige om at de bruger Skype også. Alternativt, så skriv til bladet/forfatteren. Der kan jo være fejl eller ting, de har glemt at skrive.
Avatar billede Hjemmemekkeren Nybegynder
29. august 2015 - 23:25 #2
Jeg lukker tråden her.

#1 er ikke en løsning, men en kommentar.