Avatar billede per2edb Praktikant
08. juli 2015 - 17:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fast given form lagt i NavigationUnderformular

Jeg har haft et spørgsmål:
Programeret klik på navigationsbuttom
Som fdata fik til at virk

Nu skal jeg et skridt videre idet jeg har behov for at få lagt en forud bestemt Form ind i:
NavigationUnderformular

Altså ikke ved klik på navigationsbuttom men efter en form er vist ønskes en given Form lagt ind i NavigationUnderformular
FormINav ->(Lagt i)-> NavigationUnderformular

Jeg har googlet nogle løsninger men det virker ikke:
  Me.NavigationUnderformular = Me.FormINav

Kan i hjælpe
Avatar billede terry Ekspert
08. juli 2015 - 19:55 #1
Not sure what fdata got working for you so I cant use that as a reference.

Anyway, if I understand you correctly, you want to be able to change which sub-form you want to use in a main form?

Me.SubformControlName.SourceObjcet = "NameOfSubform"
Avatar billede per2edb Praktikant
08. juli 2015 - 20:08 #2
Hmmmmm !!!

Jeg kan ikke relatere Me.SubformControlName.SourceObjcet  til noget hos mig

Navnet hos mig er: navigationsbuttom

Dit "NameOfSubform" må være mit Me.FormINav
Avatar billede terry Ekspert
08. juli 2015 - 20:27 #3
The main form (me) has a sub form control, which in my example is named SubformControlName, you have to change that to the name you have and it may not be the same name as the sub form.

So, this might work although that depends what NavigationUnderformular is. It could be name of sub form or sub form control.

Me.NavigationUnderformular.SourceObject = Me.FormINav
Avatar billede per2edb Praktikant
18. juli 2015 - 12:16 #4
Jeg kan ikke få det til at virke
Prøver at stille et nyt spørgsmålet på en anden måde