CRM ligende system i Excel
Hej,Jeg har oprettet et regneark hvor jeg har ét ark pr. virksomhed.
I hvert ark er der en oversigt over hvornår der er blevet taget kontakt til virksomhedens kunder.
På nuværende tidspunkt har jeg 12+ et opsummeringsark.
Hvert af de 12 ark ser således ud:
B2 - Dato for kontakt.
C2 - Varighed for kontakt.
D2 - Kontakt person
E2 - Kontakt oplysninger
F2 - Kontaktform
G2 - Notat
H2 - Bemærkninger
I2 - Dato for opfølgning
J2 - Opfølgningsform
Hvor informationerne står under hver kolonne ligesom en tabel
Jeg kunne godt tænke mig, at få alle oplysningerne (fra alle ark) samtalet fra kolonne D2, E2, I2 og J2 på første ark når der er =<5 dage til opfølgningsdatoen, således at man har alle informationer arkiveret i de forskellige ark men hurtigt kan danne sig et overblik over hvornår næste samtale/møde skal afholdes.
Jeg har først at Google diverse steder og kigge på videoer på YouTube, men ser dette som en udfordring da jeg ikke helt ved hvad jeg skal lede efter.
Derfor håber jeg inderligt, at der er én derude som har mulighed for at hjælpe.
Såfremt I har ideer til en bedre måde dette kunne løses på, er I selvfølgelig velkommen til at skrive dette også.
Jeg ser frem til at høre fra Jer og på forhånd tak.