Avatar billede fanta Nybegynder
20. august 2001 - 01:19 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

HP E-PC

Jeg har lige fået mig en HP E-Pc som er
PIII 1000 MHz, 256mb ram, 10 gb harddisk
Men nå rjeg starter maskinen op ender jeg med en grå skærm hvor der Står:
Error Code 0502

harddisk not responding or reporting error
Har osse prøvet at skifte hd\'en ud med en anden med samme resultat!
Hvorfor kan den ikke finde min HD?
Avatar billede jiggypoof Nybegynder
20. august 2001 - 01:26 #1
Sikkert din bios opsætning
Avatar billede fanta Nybegynder
20. august 2001 - 01:54 #2
jeg har været min bios i gennem.....
Den kan ikke finde min hd, men jeghar skam heller ikke mulighed for at detecte min hd under bios
Avatar billede jiggypoof Nybegynder
20. august 2001 - 01:56 #3
prøv at slå autodetect til
Avatar billede fanta Nybegynder
20. august 2001 - 02:04 #4
mdn der er ikke noget autodetect...det var det jeg ville skrive!
Avatar billede jiggypoof Nybegynder
20. august 2001 - 02:09 #5
damn...hvad for et mb er det?
Avatar billede fanta Nybegynder
20. august 2001 - 02:14 #6
min maskine er Hp e pc p4266a
du kan slå den op på hp\'s side
ved ikke rigtigt hvilke mb der sidder på, men det er en med integreret netkort, lydkort & grafik kort.
Avatar billede jiggypoof Nybegynder
20. august 2001 - 02:19 #7
ahhh fuck kan ikke finde den...det er en arbejdsstation ikke deres search virker ikke (;
Avatar billede fanta Nybegynder
20. august 2001 - 03:59 #8
det er en workstation!
Avatar billede jj2 Nybegynder
21. august 2001 - 19:22 #9
>>fanta

Prøv evt. følgende:

Undersøg om:

1. -Fladkablet vender korrekt? -Pin #1 skal forbindes til Pin #1 på HDD.

2. -40-pind fladkabel-stik ér monteret korrekt. -Der må ikke være kortslutninger og der skal være forbindelse til alle pin.

3. -Det fungere med en anden fladkabel fra en fejlfri computer.

Håber det hjælper?

MVH
jj2
Avatar billede fanta Nybegynder
22. august 2001 - 13:00 #10
hmm
har fundet ud af det.,...det var min hd der var fucked....har lige købt en ny......