Avatar billede anonymxxx Nybegynder
08. februar 2015 - 21:15 Der er 4 kommentarer

HJÆLP TIL FACEBOOK

Hej alle sammen. Jeg har et spørgsmål ang. Facebook.
Jeg er for nyligt blevet tagget i en livsbegivenhed (et forhold) på Facebook og jeg vil super gerne have den vist på min tidslinje nu og ikke kun hvis man går ind og trykker "Om" på min profil eller på folks startside. Nogle der ved om man kan det?

Jeg vil ligeledes gerne have denne begivenhed til at stå øverst på min tidslinje, altså før nogle af de ting jeg selv har slået op de seneste dage

Det lyder måske fjollet, men vil super gerne have hjælp!
Avatar billede claes57 Ekspert
08. februar 2015 - 22:05 #1
Du kan evt tage et skærmdump, beskære det og bruge i din egen top-grafik.
Avatar billede anonymxxx Nybegynder
08. februar 2015 - 22:39 #2
Åh okay...
Er der ikke en måde hvor man kan ændre det i indstillinger?
Avatar billede anonymxxx Nybegynder
09. februar 2015 - 02:06 #3
Ingen som kan hjælpe? :-(
Avatar billede ekspertt Praktikant
09. februar 2015 - 09:56 #4
Det kan man normalt ikke.