Avatar billede pepsiman Juniormester
08. februar 2015 - 11:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

sort skærm,mens pc stationær kører

hej alle

PC stationær
windows 7 home P.

Jeg vil søge hjælp herind,ellers jeg sender pc stationær til butik i morgen.

Jeg kan tænde mit PC,men stadigvæk sort skærmen.

Det startede med at i torsdags aften brugte jeg PC på helt aften og så luk, næste dag tændte PC og viste første omgang at grå skærmen og jeg kan ikke huske hvad det stod på grå skærmen,måske genkender du/I til det.Det er noget måske "startreparation" eller fejlfri stand i noget retningen.som sagde jeg kan ikke huske...:/
Og bare arbejdede videre i hele dagen, så næste dag gentager det sig med grå skærmen,så har jeg besluttede at puttede "windows 7 updrage media" DVD fra skrivebord for at reparere windows 7.
Det stod ingen "repair your computer" på skærmen,så i sted for at jeg klikkede på "instal now"...Jeg forventede at det vil gentage sig med at restarte PC flere gange under installet.men det nåede jeg kun 1 gang restart på computer,så er det helt sort skærmen,mens PC kører.

I går forsøgte jeg flere gange at trykkede på startknappen som restart for at kommer til fejlfri stand,men det sker intenting...

Er det noget trick at jeg kan bruge til at startop PC stationær fra USB eller DVD,hvor jeg kan downloade fra internet på mit bærbar pc?

- minder jer at jeg kan ikke komme ind i bios for at starte DVD win 7 for det er sort skærmen

tak forhånden
Avatar billede Slettet bruger
08. februar 2015 - 14:21 #1
tja, hvis sort skærm i bios, så er videoudgangen nok futtet af, ellers er monitor
Avatar billede pepsiman Juniormester
23. februar 2015 - 10:37 #2
Nu ingen problemet. Vil du have svaret?
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2015 - 16:04 #3
svar