Avatar billede diasy1988 Nybegynder
12. januar 2015 - 22:36 Der er 8 kommentarer

Billig gamer pc?

Hej eksperter.

Jeg søger en billig gamer pc, den skal kunne trække League of legends og facebook spil.
Gerne have trådløs netkort og windows.

Med billig mener jeg 4000 +-
Om det er stationær eller laptop gør mig ik det store.

Jeg håber i har nogle gode bud da jeg er pænt lost.
Avatar billede Blueeyez Mester
12. januar 2015 - 22:46 #1
Hvis det er en stationær er det så med skærm, tastatur og mus eller? (Blot så eksperterne kan hjælpe dig bedst muligt - overvåger ikke tråden).
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2015 - 08:10 #2
for ny, er det i underkanten.
hvad med at se på www.dba.dk ?
Avatar billede diasy1988 Nybegynder
13. januar 2015 - 13:12 #3
Jeg er ikke interesseret i en brugt.

Hvad pris skal jeg så op i?

Jeg har fået fortalt at der skal være et ordentligt graffikkort, men hvad er ordentligt?
Avatar billede diasy1988 Nybegynder
13. januar 2015 - 13:13 #4
Skærm, tastatur og mus har jeg selv så det behøver ikke være inkluderet da prisen så nok også bliver for høj.

Tak for input ;)
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2015 - 15:26 #5
geforce gtx 680 er billigt, og kan sagtens trække nyeste spil
Avatar billede diasy1988 Nybegynder
13. januar 2015 - 15:32 #6
Jeg kigger på denne lige pt - https://www.fcomputer.dk/gamer/gamer-computere/gamer-station%C3%A6r/f%C3%B8niks/amd-gtx750-gamer-computer.html

Vil hellere give flere penge for noget jeg kan bruge ordentligt.
Avatar billede Blueeyez Mester
13. januar 2015 - 20:07 #7
Du er nødt til at overholde de priser du selv nævner for at kunne få den bedste hjælp. At skrive den må koste 4000 og så selv finde en til 1100 kr over er ikke et pænt signal at sende.. Hvad er Max prisen som du vil give?

Iøvrigt så gtx 750 ikke særligt godt i forhold til 680. Se evt en sammenligning her: http://www.hwcompare.com/17122/geforce-gtx-750-vs-geforce-gtx-680/

(Ja, jeg glemte at fjerne overvågning af tråden og kan ikke helt lade være at vejlede bare en smule)..
Avatar billede Slettet bruger
14. august 2016 - 18:18 #8
Hej jeg har en Pc som kan køre League of legends Perfekt.
Spille oplevelse er kun afhængig af styrken på dit internet.
Den har 6 GB RAM
En I3-core processer.
1200 GB Harddisk.
Læs mere på Dba:
http://www.dba.dk/hp-p6035sc-230-ghz-6-gb/id-1026569682/
Jeg sælger den da jeg ikke interessere mig for Gaming mere.
Jeg spille også League of legends og Csgo, Det køre HELT perfekt.
bare ved lavere grafik.instillinger
og til en billig pris på: omkring 1200