Avatar billede ero Nybegynder
17. januar 2000 - 21:59 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Creative Labs TNT2 Ultra!!!!!

Jeg har problemmer med at få min software til mit TNT2 til at virke. Der følger Software så man kan få skærmbilledet ud på et fjernsyn, men det virker ikke!!! Hvis der er nogen der kender en anden slags software som virker til TNT2 udgangen er de selvfølgelig også velkommen til at skrive!!! Men jeg vil helst finde en side hvor man kan downloade Creatives software til Windows 2000!!!
Avatar billede shadowsurfer Nybegynder
17. januar 2000 - 22:47 #1
I NT kan man ikke kalde hardware, kun fungtioner, som NT sender så vider, grunden til det virker i 9x er farktis en sikkerheds fejl, hardware kan blive... ødelagt! hvis du downloader windows 2000 final, og går ind på Creative Labs site og hendter softwaren til windows 2000, så skulle det virke. I Windows 2000 final, skulle der være en special DirectX 7 til NT, den skulle kunne opfange hardware kald, lave dem om til fungtions forspørgelser, så skulle det virke!

Held og lykke
The Shadow Surfer ;-)
Avatar billede coma Nybegynder
18. januar 2000 - 01:09 #2
Nvidia har udgivet sin nye Detonator som er drivere m.m til TNT, TNT2/ultra og GeForce kortene ,, her er links til Win2k driverne :
http://www.reactorcritical.com/files/NVidia/Win2k_3_69.zip

Avatar billede reason Nybegynder
18. januar 2000 - 09:39 #3
spiller du Quake3? hvis du kan få det til at kører i win2000 så skriv lige her (for jeg kan ikke)
Avatar billede ero Nybegynder
20. januar 2000 - 11:48 #4
Jeg Prøver driverne i dag !!!!!
Avatar billede ero Nybegynder
21. januar 2000 - 20:49 #5
Coma:
Windows 2000 siger at der mangler nogle filer!!!!!
Avatar billede ero Nybegynder
27. januar 2000 - 22:16 #6
Er der nogle der ved hvor man kan downloade OpenGL driver til Windows 2000???
Avatar billede desperado Nybegynder
29. januar 2000 - 18:13 #7
ero
tjæk lige om du har agp porten er slået til under Dx7.0 ; )

gå til kør- skriv  ( dxdiag ) og kig under display ; ))
se om din agp og 3dacc virker !
( dette er gæller for 2195 pro ! )
Avatar billede ero Nybegynder
02. februar 2000 - 20:33 #8
Ingen af delen virker, og jeg kan ikke finde de nye driver!!!! Hvis du ved hvor man kan downloade dem!!!!
Avatar billede desperado Nybegynder
03. februar 2000 - 00:24 #9
Du skal have driver fra Nvidia selv !
eller så må du håbe at creative har nogle driver der virker ! med win2000

Ellers  er der www.leadtek.com.tw
der har nogle driver der virker på win2000 med d3d Understytteles
men agp venter jeg stadig på  ; )
Avatar billede ero Nybegynder
05. februar 2000 - 19:49 #10
Jeg har fået AGP og D3d til at virke. Du kan hente driverne fra http://web3.baymont.com/win2k/win2kworld/drivers.html , bare hent den øverste så kan man spille OpenGL med AGP support!!!
Avatar billede ero Nybegynder
09. februar 2000 - 21:11 #11
Jeg har stadig ikke fået mit tv-out til at virke hvis der er nogen der er i tvivl!!!!
Avatar billede tomb3 Nybegynder
12. februar 2000 - 18:21 #12
Creative har ikke lavet/frigivet deres Windows2000 driver, da operativsystemet jo ikke er udkommet *g* du kan bruge NT4.0 driverne, de virkede fint for mig. Ellers kan jeg sende dig nVidias win2k_3_75 driver, de sparker røv!

Du kan kontakte mig på icq: 16105999
Avatar billede zerocool Nybegynder
13. marts 2000 - 09:01 #13
Avatar billede ero Nybegynder
13. marts 2000 - 09:49 #14
Jeg har selv fået det til at virker, men zerocool gav den rigtige URL, men desværre forsent.... men han får pointene