Avatar billede danneman Nybegynder
04. januar 2015 - 18:22 Der er 1 kommentar

cpu

HEJ DERUDE JEG ER LIGE KOMMET TIL .

Jeg har muligvis et problem med min Visioncomputer

vi har haft den i 2 år og efter 1 år begyndte den at gå ned i sort skærm når den skulle yde, vi sendte den til Rep. og fik at vide at det grafik kort der sad i den ikke virket mere og det var udgådet, men mod et mindre beløb kunne vi få et bedre og lidt større i ASUS Directcu II det har så virkede dog engang i mellem er den gået ned det er en pcér der kun spilles WOW på så når min bedre halvdel har gået i raid med over 40 personer har den kunne finde på det . når men nu gør den det så igen hele tiden særligt når den skal load i mellem flere områder i spillet jeg har nu skilt den ad og ser så at pastaen bag på køleren ikke har været hel og der har været luft i mellem så det kunne være problemet . jeg har fjernet cpu køleren og taget intel kortet ud og ser så en streng ligesom ligger forkert i forhold til de andre kan det være et problem ??? her skulle så gerne komme et billede http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/6DJ92103.jpg zomer i ind på det så ser i en rød cirkel omkring området
Avatar billede danneman Nybegynder
04. januar 2015 - 18:28 #1
måtte gøre billede lidt mindre så der er ikke en rød cirkel omkring men kigger i godt på billede vil i hurtig kunne se den ene (den i midten) der ligger den over hvor alle andre ligger under