Avatar billede AccBlackBird Nybegynder
02. januar 2015 - 12:18 Der er 2 kommentarer

Touch forsvundet efter windows update

Hej Alle

Jeg købte i starten af sidste år en lenovo ideapad flex 15. Men nu er touchdelen forsvundet fra skærmen. Jeg mener, det er sket i forbindelse med en windows update.
- lidt googlen rundt siger også at det kan være tilfældet, men jeg har ikke kunne finde nogen løsninger på nettet.

Jeg har forsøgt at...
- update drivere fra Lenovos hjemmeside
- kontakte Elgiganten, der ikke mente at det var deres bord.

Hvad gør jeg nu?
Avatar billede claes57 Ekspert
02. januar 2015 - 13:16 #1
1) backup af dine data og opsætning
2) gendan til fabriksstandard

hvis problemet ophører, så hent en opdatering ad gangen til den dør - gendan til lige før, og marker opdateringen som uønsket (kontrolpanel / win update) - og installer alt andet inkl data og opsætning.

hvis problemet er der efter gendannelsen så er det hardware - og den skal laves - og det er så elgigantens bord.
Avatar billede 220661 Ekspert
02. januar 2015 - 14:45 #2
Har du prøvet at køre almindelig systemgendannelse (ikke til fabriksindstillinger) til før problemet opstod?