Avatar billede Ahmad199 Nybegynder
24. december 2014 - 01:55 Der er 3 kommentarer

problem med at hente noget fra min database

hej
jeg har en hjemmeside med asp.net sprog og har en MySql domæne hos Unoeuro.
men når jeg vil hente noget fra min database for eksempel når du går ind på http://www.mtnuancer.dk/Produkter.aspx?id=1 så får jeg den fejl.

her er min web.config:
_______________________________________________________________________
<?xml version="1.0"?>

<!--

For more information on how to configure your ASP.NET application, please visit

http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=169433

-->

<configuration>

<system.web>

<compilation debug="false" targetFramework="4.5" />

<httpRuntime targetFramework="4.5" />

</system.web>

<connectionStrings>

<add name="myConn" connectionString="server=*****;user id=******;database=*****;persistsecurityinfo=True;allowuservariables=True" providerName="Mysql.Data.MysqlClinet" />

</connectionStrings>

<appSettings>

<add key="ValidationSettings:UnobtrusiveValidationMode" value="None" />

</appSettings>

</configuration>
_______________________________________________________________________

er der nogen som kan hjælpe mig med dette problem?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
24. december 2014 - 13:13 #1
Hvis du vil se hvad fejlen er, så lav din web.config om som beskrevet, dvs. indsætte <customErrors mode="Off"/> som anført.

Så kan du se hvad der er galt, og sikkert rette det.

Derefter kan du med fordel ændre "off" til "on", så andre ikke så nemt kan se hvad der foregår på dit site.
Avatar billede Ahmad199 Nybegynder
24. december 2014 - 14:15 #2
jeg kodet med Sql server, hvor min domæne er MySql og Unoeuro har kun MySql. Hvordan kan jeg løse det?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
24. december 2014 - 14:23 #3
Der er vel reelt to muligheder:

1) Tilkøb Microsoft SQL 2012 adgang hos unoeuro
2) Lav din kode om til MySql