Avatar billede A_Boegh Nybegynder
13. december 2014 - 16:54 Der er 2 kommentarer

Hjælp til ny gamer bærbar

Hej folkens.

Jeg vil gerne investere i en ny bærbar udelukkende til spil. Min viden hvad angår computer specifikationer er stærkt begrænset, men den computer jeg vælger skal kunne klare følgende (eller "bedre"):

OS: Windows 7 or 8.1 64-bit
CPU: AMD six core CPU @ 3.2 GHz, Intel quad core CPU @ 3.0 GHz
System RAM: 8 GB
Graphics Card: AMD Radeon HD 7870 or R9 270, NVIDIA GeForce GTX 660
Graphics Memory: 3 GB
Hard Drive: 26 GB
DirectX 11

Er der nogen der har bud på en bærbar model der kan håndtere ovenstående?

Mvh
Avatar billede Slater Ekspert
13. december 2014 - 19:40 #1
Nu nævner du stationære grafikkort. Grafikkort til bærbare er meget dårligere, og du skal derfor langt højere op for at få samme kraft. For at konkurrere med et GTX 660, skal du op omkring et 780M for at få tilsvarende - og så skal du nok regne med at slippe omkring 12.000 kr for maskinen.

Er det hvad du mener?
Avatar billede sadolin1978 Novice
13. december 2014 - 20:48 #2