Avatar billede ZeBa Ekspert
11. december 2014 - 20:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Lyden er væk

Nu er det godt nok flere timer siden, at jeg har haft problemer med min pc, så jeg burde vel være taknemmelig, men:
Jeg har idag anskaffet mig en ekstern højttaler med bluetooth til min laptop, og den fungerer fint. Men til gengæld fungerer lyden på min laptop ikke mere. Der er et rødt kryds ved højttalerssymbolet nederst tv, og når jeg klikker på den går den igang med at detecte og resolve problemer - som sædvanlig uden at der kommer noget ud af det.
Avatar billede ZeBa Ekspert
11. december 2014 - 20:50 #1
Glemte at skrive, at når jeg tænder for højttaleren igen så virker det - men det kan vel ikke passe, at jeg fremover kun kan høre lyden igennem den?
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2014 - 18:28 #2
det er nok den bluetooth der slår det fra..
Avatar billede ZeBa Ekspert
12. december 2014 - 18:40 #3
1000 tak, det havde jeg slet ikke tænkt på
Avatar billede ZeBa Ekspert
17. januar 2015 - 12:11 #4
Har du et svar til points.
Avatar billede ZeBa Ekspert
28. januar 2015 - 22:13 #5
x