Samarbejde, kontorpakke/samarbejde, CRM og database

Tilbage til oversigten

Samarbejde

Vyew: Med Vyew kan alle hoste et internet-møde, så geografisk spredte medarbejdere kan arbejde sammen om et projekt i realtid.

Denne platform til web-konferencer giver dig et meget simpelt whiteboard, hvor du kan uploade dokumenter til diskussion, dele din desktop eller udvikle designs fra bunden.

Du behøver ikke engang at tilmelde dig for at bruge Vyew, men hvis du gør det, får du adgang til VoIP og andre audio-tjenester.

Pris: Gratis for op til 20 deltagere.

Kontorpakke/samarbejde

Google Docs: Hvis alle dine teammedlemmer har en Google-konto, er det nemt at dele filer og samarbejde om dem samtidig med Google Docs.

Du får kun tekstbehandling og regneark - ingen whiteboards her - men tjenesten er gratis og nem at bruge.

Du kan få ekstra plads og et skemasystem til mødelokaler ved at opgradere til Premier Edition (her er grænsen 25GB i forhold til de gratis 7GB, der følger med Standard Edition.)

CRM

Salesforce.com: Customer relations management - CRM - er ikke kun for Fortune 500-virksomheder. Selv enkeltmandsvirksomheder kan få gavn af en mere ordnet metode til at styre salgsprocessen, forfølge kundeemner og sikre, at opfølgninger sker til tiden.

Salesforce.com kræver noget vejledning og tålmodighed på grund af systemets omfang, men den omfattende samling af funktioner og den overkommelige pris gør det til en must-have for virksomheder.

Pris: 44 til 1340 kroner (8,25 til 250 dollars) per bruger om måneden.

Database

FileMaker Pro: Access er en del af mange udgaver af Microsoft Office, men hvis du ikke allerede har programmet, bør du overveje at anskaffe FileMaker Pro i stedet.

Denne database-applikation er mere intuitiv end Access og indeholder fancy funktioner som live support på SQL-databaser og mulighed for at lægge data på nettet, så hele teamet kan få adgang til databasen via en browser.

Programmets mange templates hjælper dig med at komme i gang på ingen tid.

Pris: Cirka 1600 kroner (299 dollars).

Tilbage til oversigten




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
Itm8 | IT Relation A/S
Outsourcing, hosting, decentral drift, servicedesk, konsulentydelser, salg og udleje af handelsvarer, udvikling af software.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
Bliv klar til AI Act: Det vil påvirke både din udvikling, drift og organisation

Fordelene ved at anvende kunstig intelligens bliver stadig mere udtalte, og både som virksomhed og myndighed er det i stigende grad uholdbart ikke at udforske mulighederne. Men der er også risici forbundet på den nye teknologi, og på dette formiddagsseminar ser vi på, hvordan verdens første regulatoriske kompleks – EUs kommende AI Act – adresserer behovet for en etisk, ansvarlig og kontrolleret anvendelse af AI.

20. august 2024 | Læs mere


Det Digitale Produktpas

Kom med og hør om, hvordan du kommer i gang med at sikre din virksomhed er klar til Det Digitale Produktpas. Vi sætter fokus på, hvordan du bliver klædt på til at få styr og struktur på dine data, samt hvilke krav du skal sætte til dine leverandører og andre i din værdikæde, for at sikre den nødvendige information er tilgængelig.

21. august 2024 | Læs mere


Cyber Security Summit 2024

På Cyber Security Summit får du indsigt i det aktuelle trusselslandskab, overblikket over de nyeste værktøjer og trends indenfor sikkerhedsløsninger, indsigt i de relevante rammeværktøjer og krav samt de bedste løsninger og værktøjer til at sikre effektiv drift og høj compliance.

27. august 2024 | Læs mere