Artikel top billede

(Foto: Datatilsynet)

Børsnoteret takeaway-platform får kritik af Datatilsynet: Kunde afbrød ordren, men fik alligevel gemt sine brugerdata

Bestillingsplatformen OrderYOYO har været for langsom til at informere om sletning af brugerdata. Datatilsynet udtaler kritik.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs om dommen mod OrderYOYO.
462
2:30 min
Den børsnoterede bestillingsplatform OrderYOYO, der leverer en softwareløsning, hvor restauranten kan tilslutte sig på en samlet takewayplatform, har besvaret en anmodning om sletning af oplysninger for sent, melder Datatilsynet.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Ny CIO i Arla: Her er tre ting, som Mia Heslegrave vil lykkes med som chef

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

USA anklager 12 kinesere for omfattende hackerangreb: Stor dusør udloves

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

USA siger nej - men ifølge CFCS er Rusland stadig den allerstørste statslige trussel mod Danmark

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Efter hackerangreb: CISO Roel Schouten besluttede sig for at rydde op i sikkerheds-budgettet - og fyre konsulenterne

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Morten og Frederik har efter tre års krig stadig 100 it-medarbejdere i Ukraine: Holder nu nøje øje med udviklingen