Artikel top billede

(Foto: PR-Foto)

Topdanmark forventer eksplosion i antal kundehenvendelser: Investerer massivt i teknologi til at løse udfordringen

Topdanmark står med et eksplosivt stigende antal kundehenvendelser i de kommende år, som en række nye teknologier skal afhjælpe. Der er dog ikke en konkret forretningscase for uprøvede teknologier, forklarer CTO Thomas Erichsen, som alligevel kaster massive investeringer efter nye værktøjer.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs hvordan CTO i Topdanmark Thomas Erichsen udvælger teknologi, der ikke giver afkast på den korte bane
  • Hvordan Topdanmark sikrer, at nye ideer bliver bygget op nedefra
918
4:45 min
Antallet af kundehenvendelser kommer til at eksplodere for forsikringskæmpen Topdanmark. Det skal ny teknologi blandt andet hjælpe selskabet med at håndtere.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Regeringen vil have GDPR til debat: Lovgivningen må ikke hæmme konkurrence og innovation

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

It-direktør efter to dage på topmøde: "Jeg er lige kommet ud fra mit 20. indlæg. Vi tager ikke til Barcelona for at hygge os med sangria"

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Flertallet af investeringer i AI vil fejle: Her er CIO'ernes fire store forhindringer for at skabe værdi

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

It-leverandører: Statens plan om selv at udvikle it-system til 375.000 brugere er spild af penge - vi kan gøre det meget billigere

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Regeringen vil give NemKonto sin helt egen lov: Flere regelændringer på trapperne - se dem her