- Indblik i Salesforces store satsning i Danmark
- Hvor mange ansatte selskabet skal hyre
- Hvordan Salesforce Danmark har klaret sig under corona
Det får nu CRM-giganten til at lave en seriøs opgradering på den danske medarbejderfront.
Jacques Soelberg, dansk landechef i Salesforce. (Foto: Pr-foto)
Få ubegrænset adgang til Computerworld Premium
Opret et gratis intro-abonnement eller køb fuld adgang
Allerede abonnent? Log ind her
Gratis adgang i 14 dage
Premium Intro
Opret et gratis prøveabonnement og få adgang til alt Premium-indhold i 14 dage. Uden binding eller kreditkort.
Kreditkort ikke nødvendigt
Opret abonnement
Det er gratis at oprette et Intro-abonnement, og du får adgang til Premium-artikler lige bagefter.
Læs mere om Intro her.
Vi sender et link til dig, som du skal anvende til at bekræfte oprettelsen.
Indtast din og tryk opret.
Tak for oprettelsen
Vi har sendt dig en mail
Du skal trykke på linket i mailen, for at færdiggøre oprettelsen.
Premium i 1 måned
375 kr./mdr
Ubegrænset adgang til alt Premium-indhold i 1 måned. Kan opsiges med kort varsel.
Premium i 12 måneder
2.850 kr./år
Billigste adgang til tusindvis af Premium-artikler. Ubegrænset adgang i 12 måneder.
Hvis du vil vide mere om, hvad Computerworld Premium, så kan du læse om det her.
Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter
Comby Denmark A/S
2nd line IT-specialistStatens IT
Medarbejder til TelefoniPer Aarsleff A/S
It-projektleder til ERP-udrulningsprojekt med base i Viby Jteam.blue Denmark A/S
Account ManagerBanedanmark
Sektionschef til opbygning af IT-applikationsstyringssektionNetcompany A/S
Erfaren Linux Operations EngineerJyske Bank
Målrettet datawarehouse-udvikler til Jyske Realkredit DatawarehouseDILLING A/S
Frontend-udvikler til DILLINGs webshopConscia & Palo Alto
Konica Minolta