Artikel top billede

Image 2020: Lenovo har skabt sig et suverænt omdømme hos de danske kunder: “Vi er helt maniske med kundetilfredshed”

Computerworld Image 2020: Lenovo har skabt sig et suverænt omdømme ude hos kunderne. Det er det lange, seje træk, der gør forskellen, lyder det fra dansk landechef Peter Juul Jørgensen, som står i spidsen for en organisation, hvor kundernes tilfredshed er topprioriteten.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Indblik i Lenovos præstation i årets Image-undersøgelse
  • Hvorfor selskabet er maniske med kundetilfredshed
  • Landechef Peter Juul Jørgensens opskrift på et stærkt image
1.324
6:45 min
Dette er en artikel fra Computerworlds store årlige Image-undersøgelse af it-branchen. Resultaterne offentliggøres løbende over de kommende par uger.

Der er en ikke en finger at sætte på den service, som Lenovo leverer.

Sådan lyder responsen fra skaren af kunder og potentielle kunder, der har deltaget i Computerworlds image-undersøgelse 2020.

Det er glædelige nyheder, lyder det fra Peter Juul Jørgensen, der er Lenovos danske landechef.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Alt om den prisvenlige iPhone 16E: Så god er den i forhold iPhone 16 og 16 Pro

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Derfor ender dine AI-projekter ofte med at blive for dyre: Tre store udfordringer, som det er svært at tackle

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Regeringen har sendt brev til den danske it-branche som svar på bekymringer: Og svaret er "stærkt, klart og meget kærkomment," siger branchen

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

En lille håndfuld cloud-leverandører sidder på 64 procent af det globale marked: Omsætter for flere hundrede milliarder kroner

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Forvaltning i Aarhus Kommune har droppet Azure og skiftet til tysk leverandør: Prisen er faldet med 70 procent


White paper
Sådan: Opgradér din printerløsning uden store investeringer