- Læs hvorfor Netcompany lægger særligt høj vægt på driftsikkerhed i den nye Digital Post-løsning
- Bliv klogere på ordkrigen mellem Netcompany og e-Boks' topchef efter Digital Post-udbuddet blev gjort
- Få indsigt i den kaotiske udbudsproces
- Find ud af hvornår danskerne skal overgå fra e-Boks' løsning til Netcompanys system
- Tjek Netcompanys SLA-mål for oppetid på Digital Post-løsningen med staten
Den nuværende løsning har været ramt af utallige nedbud i den seneste tid.
Faktisk har e-Boks ikke kunnet leve op til kontraktmålet om en oppetid på 99,5 procent i syv ud af de seneste otte måneder.
Derfor har Digitaliseringsstyrelsen straffet e-Boks med bøder for at misligeholde kontrakten.
Digitaliseringsstyrelsen oplyser til Computerworld, at et identisk SLA-mål på en oppetid på 99,5 procent eksisterer i kontrakten med Netcompany.
Over for Computerworld slår Netcompanys topchef, André Rogaczewski, fast, at selskabet lægger stor vægt på, den nye løsning bliver stabil.