- Få indblik i tallene hos landets fire største mobilselskaber
- Indsigt i udviklingen på markedet over de seneste år
- Baggrunden for TDC's massive dominans
- Se hvorfor konkurrenterne bløder
- Bud på hvordan udvikler fortsætter
De danske mobilkunder skifter selskab, som vinden blæser, og det ser ud til at være til TDC's fordel.
Mens konkurrenterne famler rundt, hiver TDC kunderne ind på stribe, og intet tyder på, at den tendens stopper.
Og TDC har brug for medvinden.
Antallet af tv-kunder falder drastisk.
Selskabet mistede 80.000 tv-kunder i 2017, og yderligere 18.000 tv-kunder forsvandt i de første tre måneder af 2018, ligesom der også var mandefald i tusindevis blandt bredsbåndskunderne.
Det er ikke mange år siden, at tendensen var den samme blandt TDC's mobilkunder, men her har selskabet formået at vende kurven, og 2018 kan blive året, hvor konkurrenterne for alvor sættes til væg.