Torsdag indkaldte Erhvervs- og vækstminister Ole Sohn (SF) til krisemøde om de nødstedte Skyline-kunder, hvoraf mange i dag, fredag, får kappet deres net-forbindelse på grund af konkursen.
Telebranchen, i form af TDC, Telenor, Telia, 3 og Waoo, er inviteret til mødet.
Ifølge Computerworlds oplysninger blev der imidlertid ikke landet en løsning torsdag, hvor der i øvrigt måtte afholdes flere møder.
I stedet fortsætter møderækken i dag, bekræfter ministeriet over for Computerworld.
Det forlyder, at det føres en "konstruktiv" dialog mellem parterne, men at der altså fortsat ikke er landet en løsning til de nødstedte Skyline-kunder.
Branchen: Ikke vores ansvar
Hos telebranchen mener man dog principielt ikke, at man skal bære ansvaret.
"Selvfølgelig er det ikke resten af branchens ansvar at rydde op, når et selskab går konkurs," udtaler direktør Jakob Willer fra brancheforeningen Telekommunikationsindustrien til Computerworld.
"Men jeg er sikker på, at branchen står parate til at byde nye kunder velkommen, og når ministeren indkalder til møde, møder man selvfølgelig op," lyder det fra ham.
Samme toner kommer fra Telenor, der er blandt de inviterede teleselskaber.
"Nogle af Skyline-kunderne kan vi hjælpe med mobilt bredbånd, og vi ser et øget salg af mobilt bredbånd i blandt andet Midt- og Vestjylland,"udtaler presseansvarlig Tom Lehn-Christiansen fra Telenor.
"Vi har for få dage siden afsluttet en 3G-udrulning på 900 MHz-frekvensen, som blandt andet har forbedret den mobile bredbåndsdækning på den jyske vestkyst. Men det er selvfølgelig vigtigt, at vi har dialog med kunden om, hvilken dækning og båndbredde vi kan levere på en konkret adresse."
Læs også:
Minister indkalder til krisemøde om Skyline-kunder.
Efter brok: Minister hives ind i Skyline-konkurs.