E6, C7, X7 og N8.
Det er alle titler på mobiltelefoner fra Nokia.
Men fremover skrotter Nokia bogstaverne i titlen på deres mobiltelefoner.
Den første model uden bogstaver i titlen bliver Nokia 500, der kommer på markedet inden oktober.
Nokia argumenterer på sin officielle blog for, hvorfor det er nødvendigt at skrotte bogstaverne i navnene på modellerne.
Selskabet fremhæver som den første grund, at det ikke ønsker at sætte mobilbrugerne i bås. En bruger af en af Nokias E-modeller, der er rettet mod erhvervskunder, kan også spille på den eller chatte fra den.
Ved at fjerne bogstavet undlader Nokia dermed at fortælle brugeren, hvad han skal bruge den til, lyder det fra Nokia.
Den finske mobilproducent fremhæver videre, at det i dag er svært at sammenligne mobilerne.
"Hvordan er Nokia C7 anderledes fra en Nokia X7?" spørger Nokia på bloggen.
Nokia elsker numre
Nokia konkluderer i sit tredje argument, at mobilkunder er glade for navne, som blot indeholder numre.
"Folk forstår logikken bag 'jo højere tal, jo mere får du'-filosofien," skriver selskabet.
Som eksempel nævner Nokia i bloggen, at en Nokia 890 altid vil være dyrere end en Nokia 790. Det første af de tre numre indikerer, hvilken priskategori den ligger i, mens de to næste numre vil være udtryk for, hvor langt serien er nået.
"Ærlig talt; vi kan lide numre. Fordi vi ikke er bange for at eksperimentere, prøvede vi noget andet. Men endelig lærte vi, at numre virker," skriver Nokia om sit farvel til bogstaverne.
Analytikeren Roberta Cozza fra analysehuset Gartner er dog uenig i Nokias tro på, at tal er den rigtige vej frem for titler på mobiler, skriver IDG News Service.
Hun mener, at forbrugerne har nemmere ved at huske navne såsom HTC "Sensation" frem for numre.