Bebo.
Det lyder måske som navnet på babymos, men det er navnet på en social netværkstjeneste som specielt er stor i England, Irland og New Zealand.
Stor nok til at være 850 millioner dollar værd. I hvert fald hvis man hedder AOL og gerne vil være med på internettet, hvor hypen er størst: De sociale netværk.
Torsdag meddelte internetudbyderen AOL, at virksomheden agter at købe Bebo, der har omkring 40 millioner brugere i verden.
AOL er således den seneste af en række store spillere i online-verdenen som ønsker en bid af den sociale netværkskage.
Microsoft samarbejder med Facebook om annoncer og mediegiganten News Corp. ejer MySpace.
Købet kommer på et tidspunkt, hvor AOL er igang med at transformere sin forretningsmodel fra at være en internetudbyder til at blive en medievirksomhed, der også genererer indhold til internettet.
AOL siger, at den vil integrere sin online annonceteknologi Platform A med Bebo.
Platform A består af teknologi fra adskillige andre AOL opkøb som Tacoda og Third Screen Media. Platform A skal opfylde AOLs ambitioner om at levere annoncer til internettet og mobiltelefoner.