Nej, avisen Computerworld kommer også fredag, som den har gjort de seneste 25 år.
Men spørgsmålet om hvor længe, den gør det, bliver mere og mere påtrængende.
Colin Crawford, IDG's (International Data Group) chefstrateg, som besøger København i disse dage, har stået i spidsen for en forandringsproces, der betyder, at IDG's primære omdrejningspunkt i dag er online-forretningen.
35 procent af IDG's omsætning i USA stammer fra online-aktiviteterne. Næste år vil halvdelen af omsætningen stamme fra online-forretningen, vurderer Colin Crawford
Online har allerede overhalet det trykte amerikanske Computerworld, som ligger på en tredjeplads i omsætning efter IDG's amerikanske konferenceaktiviteter på andenpladsen.
Det trykte Computerworld i USA er dog stadig en god forretning, understreger Colin Crawford.
"Men IDG's mission er at være et web-centreret medie, hvor vores andre aktiviteter er ekstraudstyr. Det er stor en forandringsproces. Men den har stået på i flere år, og det betyder, at IDG er længere fremme end andre," siger Colin Crawford.
Papir forsvinder ikke helt
Tendensen fra USA er den samme i Europa og i resten af de omkring 90 lande, IDG opererer i.
"Europa er 18 måneder bagud, men det hul vil lukkes i løbet af få år. Vi vil se et meget hurtigt skift fra print til online, når vi taler om publikationer inden for it-sektoren," siger han.
Han mener imidlertid ikke, at alle papirpublikationer forsvinder.
"Print er et fantastisk medie, og det forsvinder ikke i min tid. Men der vil komme færre udgivelser. Den tendens er ret åbenlys," siger Colin Crawford.
De kommende år vil byde på et shake out, hvor de færre magasiner og aviser til gengæld vil være meget mere målrettet de forskellige læsere, mener han.
"Jeg kan se, at min online-generations teenage-søn stadig læser sine magasiner, men han læser ikke så mange forskellige. Printlæserne er meget selektive, men engagerer sig til gengæld meget i de magasiner, de kan lide. De er en god type læsere for annoncører, for budskaberne kan målrettes bedre. Folk, der læser magasiner, kan lide printformatet. Derfor vil de stadig være effektfulde at annoncere i," mener han.
Ikke plads til tre og fire
Kun de stærkeste trykte medier og brands vil overleve i de kommende år.
"De stærke brands inden for printudgivelser vil sandsynligvis overleve i lang tid endnu. Men der vil ikke være plads til nummer tre og fire. Der vil simpelthen ikke være penge nok i markedet til de svagere brands," siger Colin Crawford.
En af de væsentligste ting, der skal drive en virksomheds site frem i dag, er brugerskabt indhold.
Og inddragelsen af brugerne til at skabe indhold på nettet er også essentiel for IDG: I dag står de amerikanske IDG-brugere for omkring ti procent af indholdet. Det tal vil fordobles de næste par år, mener Colin Crawford,
"Muligvis helt op til 25-30 procent."
Medievirksomheder skal levere platformen og værktøjerne til brugerne, men samtidig være opmærksom på, at deres brand ikke lider skader af de eventuelle vandaler på nettet, advarer han.
"De mennesker, som vi servicerer, skal have mulighed for at deltage. Men vi må ikke frasige os ansvaret for indholdet. Vi er dybest set sat i verden for at forsyne vores læsere med information, så de kan træffe de rigtige beslutninger om, hvordan de skal handle i it-verdenen. De skal altid kunne stole på vores brand," siger Colin Crawford.