I dag - mandag 31. oktober - skulle være lønningsdag for en hel masse danskere.
Men ikke alle kan komme i banken for at se, om deres gage skulle være sat ind.
I hvert fald ikke Nordeas mobilkunder i Danmark, efter den nordiske storbanks danske mobilbank er gået i sort.
Hundredtusindvis af danskere benytter Nordeas netbank, som alene i tredje kvartal af 2016 har haft 25 millioner logons, hvilket svarer til godt en kvart million logons om dagen.
Nede fra morgenstunden
"De første kunder kontaktede os omkring klokken 09:00 i morges med besked om, at der skulle være problemer med mobilbanken," forklarer Nordeas senior pressekonsulent, Stine Wind, til Computerworld.
Kort efter den indledende kundekontakt fra morgenstunden, informerer Nordea sine kunder om mobiludfordringerne på pengeinstituttets Facebook-side.
Stine Wind fortæller, at kunderne henvises til bankens døgnbemandede telefonservice eller netbanken.
"Folk kan godt opleve, at der er lidt forsinkelser på netbanken, men den burde køre, som den plejer," lyder det fra Stine Wind.
Ukendt årsag bag nedbrud
I skrivende stund er det endnu ukendt, hvad der har forårsaget Nordeas store mobilbank-nedbrud, som nu har rundet den sjette time.
Tidligere har Nordeas bankservices været i sort over længere perioder, hvilket eksempelvis skete sidste år ved denne tid, da hackerangreb mod banken var skyld i et langt nedbrud.
Det kan du læse mere om her: Derfor gik Nordea i sort i weekenden - var under heftigt hackerangreb i flere lande
Om det er noget lignende, der er årsag til mandagens nedbrud i mobilbanken, ønsker Nordea ikke at kommentere på.
Du kan løbende få flere informationer på Nordeas hjemmeside eller på bankens Facebook-profil, som du finder her.
Opdatering: Mandag klokken 14:39 oplyser Nordea, at mobilbanken virker igen.
Læs også:
Nordea lukker 10 år gammelt sikkerhedshul i netbanken: Derfor har det taget så lang tid