Apples store online-butikker blev onsdag ramt af et kæmpe-nedbrud, der ramte både App Store, iTunes Store, iBook Store, iCloud og Mac App Store - altså stort set alle Apples store online-tjenester.
Ifølge Apple skyldes nedbruddet en DNS-fejl, der fik systemerne til at gå ned.
Ifølge Apples egen status-melding lykkedes det først at få systemerne helt op at køre igen efter 11 timer nedbrud.
Dog kom et par af tjenesterne - blandt andet iCloud - på højkant igen efter fire timers nedbrud.
Du kan se Apple status-meldinger om nedbruddet her.
Det daglange nedbrud kommer til at koste Apple adskillige millioner kroner i tabt omsætning på de store handels-tjenester.
Det kommer dog ikke til at holde selskabets ansvarlige vågne om natten, i det Apple tjener styrtende med penge.
Faktisk har intet selskab nogensinde i verdenshistorien haft så høj en indtjening efter skat, som Apple havde i sidste kvartal i 2014, hvor selskabet landede 53 millioner kroner på bundlinien efter alle omkostninger hver eneste time døgnet rundt.
Det kan du læse mere om her: Apples fantastiske fidus: Hvorfor kan rivalerne ikke gøre det samme?
"Vi beklager, at vores kunder har oplevet problemer med iTunes og andre tjenester. Grunden er en intern DNS-fejl hos Apple. Vi takker alle for deres tålmodighed," lyder det i en meddelelse fra Apple.
Det er planen, at netop de pågældende online-tjenester i løbet af nogle år i stort omfang skal flyttes til Foulum uden for Viborg, hvor Apple skal til at bygge et stort datacenter, som bliver hjemsted for de europæiske leverancer af iTunes, iBook, iCloud og de øvrige af Apples store tjenester.
Det kan du læse mere om her: Overblik: Så vildt bliver Apples kæmpe-byggeri i Foulum.
Apple arbejder desuden med planer om at indføre en helt ny musik-tjeneste til sommer, som bliver baseret på et fast abonnement for ubegrænset streaming a la Spotify og andre tjenester.
Det kan du læse mere om her: Medier: Apple lancerer streaming musik-tjeneste til juni
Læs også:
Ingen kan slå Apple: Sætter ny rekord som mest værdifulde selskab