Mobile Pay har givet problemer siden mandag, hvor der på grund af en serverfejl har været et nedbrud.
I går forsikrede Danske Bank ellers, at alle problemer ville være løst mandag eftermiddag, men i dag tirsdag er der stadig problemer.
"Det er et serverproblem, som vi i går fik løst hovedparten af i går, men der er stadig en gruppe af vores kunder, som er ramt, og det beklager vi selvfølgelig," siger Kenni Leth, pressechef hos Danske Bank til Computerworld.
Brugere, som ikke har godkendt nogle nye betingelser for tjenesten, kan ikke bruge den. De nye betingelser skyldes, at Danske Bank for en måned siden opdaterede tjenesten, så butikker nu også kan bruge Mobile Pay, .
Men også nye brugere, som forsøger at registrere sig, vil opleve problemer.
"Vi kan ikke sige noget om, hvor mange der reelt er ramt af problemerne, for nogle har oplevet at det fungerer alligevel, selvom de først nu har accepteret betingelserne," siger Kenni Leth.
Det forventes, at problemet vil blive løst i løbet af i dag tirsdag.
Læs også: Danske Bank ramt af nedbrud
Læs også: Dankortet sendt i tovene flere timer mandag - her er det gået galt