På Telenors Facebook-side har sure kunder de seneste par dage brokket sig gevaldigt over nedetid på deres mail.
Computerworld har været i kontakt med en kunde, der sad i udlandet og var dybt af afhængig af sin mail.
Frustrationen var derfor stor.
På Telenors hjemmeside kan man læse, at der da også har været problemer med Telenor-mailen.
"Uregelmæssig drift: Telenor-mail," hedder det i en meddelese fra den 7/5 klokken 21:07, hvor det meddeles, at fejlen er rettet.
Kunderne kunne simpelthen ikke modtage eller sende mail.
Men allerede dagen efter, den 8/5 er den gal igen.
Nu oplever kunder problemer med at kunne logge ind.
Telenor skriver, at kunder, der fortsat oplever problemer, skal kontakte support.
"Fejlretning i gang," står der skrevet med rødt, ligesom det meddeles, at man vil vende tilbage med status senest den 10/5 klokken 12.00.
Frustrerede kunder og danmarkshistorie
På Telenors Facebook-side kan man læse denne kommentar:
Kære Telenor
Min tålmodighed har I sat på en meget hård prøve i de seneste dage.
Til trods for I på jeres driftstatus skriver, at problemet med webmail er løst, er det sandelig ikke tilfælder for mig.
Uanset hvad jeg gør, får jeg en meddelese, at brugernavn eller password er forkert. Når jeg så forsøger via web-administration at undersøge mine brugerdata, får jeg en meget kryptisk meddelse. se nedenfor:
Der opstod en teknisk fejl i forbindelse med læsning af dine data fra mail serveren.System.Web.Services.Protocols.SoapHeaderException: 100 at System.Web.Services.Protocols.SoapHttpClientProtocol.ReadResponse(SoapClientMessage message, WebResponse response, Stream responseStream, Boolean asyncCall) at System.Web.Services.Protocols.SoapHttpClientProtocol.Invoke(String methodName, Object[] parameters) at WebMailAPI2.WebMailInterfaceService.authenticateUser(LoginDTO login) at Sonofon.Security.AuthenticateUser(String loginName, String loginPassword) at loginPage.btnLogin_Click(Object sender, EventArgs e)
Så summasumarum - er jeg afskåret fra adgang til mine mails - og det er ret ufedt, når jeg venter på svar fra flere mennesker.
Hvad gør I for at hjælpe mig ???
Computerworld arbejder på at få en kommentar fra Telenor.
Telenor har i øvrigt i ugens løb været igennem Danmarkshistoriens største sammenlægning af 3G-net.
Det kan du læse meget mere om her.