Computerworld spørger:Hvad er vigtigt hos en it-leverandør - og hvem gør det rigtigt? Deltag og vind B&O-udstyr.

Artikel top billede

(Foto: Povl D. Rasmussen)

TDC: Derfor vil vi ikke tilbyde disse 4G-services

Bestemte services vil ikke blive tilbudt til kunderne på det nye 4G-net, og det er der en god grund til, siger selskabet.

Læs også:

Skyline-erstatning fyldt med mangler for erhvervslivet

It-forbindelser koster danske firmaer kassen efter Skyline-krak

TDC vil ikke levere statiske IPv4-adresser på sit kommende 4G-netværk på 800MHz frekvensen. TDC kan ikke mærke nogen væsentlig efterspørgsel på de services, som Torben Rune fra Netplan ellers efterlyste tidligere på ugen.

"Statiske IP-adresser, symmetrisk bredbånd på over 10 Mbit og leveringsgaranti, hvor du kan afkræve leverandøren at levere fast båndbredde. Det er helt essentielt, når man ser på, hvad virksomhederne efterspørger," siger Torben Rune fra Netplan.

Efterspørgslen er ikke til stede

Kundeundersøgelser og henvendelser fra kunderne til account-managere, sælgere og salgspartnere er helt afgørende for, om TDC vil tilbyde statiske IPv4-adresser.

For TDC vil ikke tilbyde statiske IPv4-adresser, så længe efterspørgslen mangler.

"Det er ikke gratis for os at udvikle et koncept for et produkt, ligesom det kræver ressourcer at understøtte det. Derfor overvejer vi nøje, hvilke produkter vi sætter i søen. Vi kan ikke sætte deciderede tal på det, men det skal selvfølgelig have potentiale til at være rentabelt, før vi lancerer det." siger Povl Damstedt Rasmussen, der er kommunikationsrådgiver ved TDC Erhverv.

TDC afsøger konstant markedet

Efterspørgslen har ifølge TDC ikke været til stede, men virksomheden afsøger løbende, om behovet opstår.

"Vi foretager løbende markedsundersøgelser, ligesom vi er i dialog med vores kunder. Her får vi en indikation af, hvad virksomhederne efterspørger," siger Povl Damstedt Rasmussen.

Hvordan kan virksomhederne kontakte jer for at fremhæve deres efterspørgsel?

"Vores account managere, sælgere og salgspartnere har en dialog med kunderne, og hvis en del kunder henvender sig med ønsker gennem disse kanaler, så udgør det et væsentligt parameter, når vi fremover skal prioritere nye produkter." siger Povl Damstedt Rasmussen.

Læs også:

Skyline-erstatning fyldt med mangler for erhvervslivet

It-forbindelser koster danske firmaer kassen efter Skyline-krak




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
Alfapeople Nordic A/S
Rådgivning, implementering, udvikling og support af software og it-løsninger indenfor CRM og ERP.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
BI Excellence Day 2025

Kom og få indsigt i, hvordan du kan arbejde målrettet og struktureret med BI, så din virksomhed bliver i stand til at tage hurtige og datadrevne beslutninger, der understøtter din virksomheds strategi. Netværk og del erfaringer med ligesindede og mød eksperter, der kan give viden om de nyeste tendenser, og hvordan du gør brug af disse uden at gå på kompromis med compliance.

30. april 2025 | Læs mere


Cyber Briefing: Geopolitik og cloud

Private vs. public cloud - hybride løsninger der sikrer kritiske data. Overvejer din organisation at vende de amerikanske cloud-giganter i ryggen set i lyset af den geopolitiske situation? Vi dykker ned i en dugfrisk rapport og diskuterer mulighederne for en "Plan B".

05. maj 2025 | Læs mere


Virksomhedsplatforme i forandring: Hvordan navigerer du i den teknologiske udvikling?

Hvordan finder du balancen mellem cloud- og hybride løsninger? Hvordan integrerer du legacy-applikationer ind i dit nye ERP-setup? Hvordan undgår du at havne i statistikken over store ERP-projekter, der fejler eller overskrider budgetterne?

06. maj 2025 | Læs mere