Strisseren fra Samsø, Lars Bom, har siden august tegnet mobilselskabet Onfone udadtil igennem en række reklamer.
Og i den periode har Onfone skovlet kunder ind. Senest kom 22.000 nye kunder ind i butikken i december.
Trods de mange nye kunder kører Onfone med underskud.
"Vi tjener penge, hvis vi stopper vores markedsføring i dag, så det er et spørgsmål om, hvor meget vi træder på speederen. Det er en rar situation, hvorimod det ville være skidt, hvis vi stadig tabte penge, når vi stoppede markedsføringen," siger administrerende direktør og medejer, Morten Strunge.
Onfone har netop offentliggjort sit regnskab for 2009/10, og det viste et underskud på 15 millioner kroner. Men det er helt efter planen, og ifølge Morten Strunge bakker aktionærerne op om selskabets ekspansive strategi.
Det er netop den ekspansive strategi, der koster på bundlinjen netop nu.
"Vi afskriver alle vores markedsføringsomkostninger i den måned, hvor vi afholder dem. Andre teleselskaber afskriver det over flere år, mens vi afskriver det fuldt ud første måned. Det gør selvfølgelig, at det ikke pynter på resultatet, men det er mere retvisende," forklarer Morten Strunge.
Regnskabet for 2009/10 blev afleveret for sent til Erhvervs- og Selskabsstyrelsen.
"Vi har kørt et internt kvalitetstjek, som har gjort, at det blev forsinket en uges tid. Men vi har hele tiden haft kontrol over det og haft det underskrevet," fortæller Morten Strunge.
Fortsat underskud
Det indeværende regnskabsår, der strækker sig fra 1. juli til 30. juni, vil også byde på underskud.
"Underskuddet i det indeværende regnskabsår vil være et udtryk for, at vi gav den gas med markedsføring i den første del af regnskabsåret," siger han, men tilføjer:
"Vi kommer til at tjene penge på bundlinjen fra april eller maj inklusive markedsføringen."
Onfone har omkring 125.000 kunder, og omsætningen er næsten 250 millioner kroner, fortæller Morten Strunge.